De formats voor het eindverslag STO 2020-2024 zijn gepubliceerd

De formats voor het eindverslag STO 2020-2024 zijn gepubliceerd

De penvoerder stelt na afloop van het project een inhoudelijk eindverslag met een financieel verslag (zie ook het voorbeeld financieel eindverslag) op. Het gebruik...

Plannen ingediend, en nu?

Nu alle plannen op hoofdlijnen voor de periode 2025 tot 2029 zijn ingediend gaat DUS-I aan de slag met de beoordeling aan de hand...

Een plan op hoofdlijnen en een gedetailleerd plan

Het is lastig onderscheid te maken tussen een plan op hoofdlijnen en een gedetailleerd plan. In een plan op hoofdlijnen is in...

Samenwerking met of zonder samenwerkings-overeenkomst?

DUS-I heeft een nieuw format voor een samenwerkingsovereenkomst 2025-2028 gepubliceerd.

Projectadministratie en formats

Met de nieuwe aanvraag die uiterlijk 1 oktober 2024 ingediend moet worden is het aan te raden om de projectadministratie voor de...

Arbeidsmarktcijfers

Een overzicht van het aantal vacatures per sector, de top tien beroepen per arbeidsmarktregio en de landelijke verwachte uitbreidingsvraag en instroom van...

Leerlingstromen tussen vmbo en mbo

In de stroomdiagrammen ‘Bestemming na het VMBO’ op de website van Sterk Beroepsonderwijs, worden leerlingstromen tussen VMBO-vestigingen en MBO-instellingen getoond.

Leerlingen per vestiging STO-regio

De regioportretten bieden u inzicht in de leerlingenaantallen uitgedrukt in profielen van uw STO-regio. Daarnaast vindt u leerlingenprognoses en arbeidsmarktgegevens in de...

Handreiking: Het borgen van Sterk Techniekonderwijs

In deze handreiking gaan we in op het concept borging, wat het inhoudt en hoe u binnen regionale samenwerking hier vorm aan...

Samenwerken aan het borgen van Sterk Techniekonderwijs

Deze tool helpt u met gespreksvoering over borging. Waar staat u nu op de zeven elementen van de zachte en harde kant...