STO LIVE: Hoe framing het kiezen voor techniek door ouders kan beïnvloeden (Johan Dekker en Erik de Mink)

STO LIVE: Hoe framing het kiezen voor techniek door ouders kan beïnvloeden (Johan Dekker en Erik de Mink)

Op woensdag 1 december 2021 vond het STO LIVE-webinar ‘Hoe framing het kiezen voor techniek kan beïnvloeden’ plaats.

STO LIVE: Hoe framing het kiezen voor techniek door jongeren kan beïnvloeden (Jolijn Mes en Michèl van der Feen)

Op woensdag 1 december 2021 vond het STO LIVE-webinar ‘Hoe framing het kiezen voor techniek kan beïnvloeden’ plaats.

Leerlingen uit STO-regio Nijmegen maken kennis met de 7 werelden van techniek

Vorige week organiseerde Sterk Techniekonderwijs Apeldoorn en de Stichting New Techpark, een samenwerking tussen gemeente en onderwijs, voor de eerste keer het...

Let’s Play the Game: speciale aandacht voor VSO-leerlingen

Vorige week organiseerde Sterk Techniekonderwijs Apeldoorn en de Stichting New Techpark, een samenwerking tussen gemeente en onderwijs, voor de eerste keer het...

Precious Plastic Gouda winnaar van de Spotlight

De winnaar van de Spotlightprijs is bekend gemaakt op 24 juni. Annewieke Baank was met haar team uit de regio Gouda de...

Meer jongeren interesseren voor techniek

Platform Talent voor Technologie (PTvT) vroeg Young Works onderzoek te doen naar de interesse van jongeren voor techniek.

Bedrijfsspecifieke Broshuis leerlijn slaat brug tussen onderwijs en toekomst

In de regio Kampen is een nieuwe leerlijn vernoemd naar het bedrijf waarmee wordt samengewerkt, trailerfabrikant Broshuis.

Het nieuwe technologielokaal is belangrijk voor Bonaire

Ook op Caribisch Nederland wordt volop aan de STO-doelen gewerkt. Ondanks grote afstanden en verschillen in onderwijs, wordt er met drie partners...

Interview met Rob Fastenau

‘Online onderwijs is belangrijk voor een leven lang ontwikkelen.’ Rob Fastenau studeerde natuurkunde aan de TU Delft. Hij was groepsleider bij Philips...

Succesfactoren voor samenwerking met het PO

Vertegenwoordigers uit de regio’s Gorinchem en Apeldoorn vertelden hoe zij leerlingen van het PO proberen te interesseren voor techniek.